Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient dokonujący zakupów w naszym sklepie ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.
Wszystkie koszty związne ze zwrotem towaru (opakowanie, przesyłka do sklepu Aiiram itp.) są ponoszone przez Konsumenta.
Aby skorzystać z przysługującego prawa do zwrotu wystarczy pobrać poniższy wzór formularza zwrotu, wypełnić go, podpisać, a następnie wysłać na adres e-mail kontakt@aiiram.pl. Następnie w ciągu 14 dni należy odesłać zamówiony towar wraz z formularzem.
Pobierz wzór formularza zwrotu
Zasady przyjęcia zwrotów
- Zwracany towar musi posiadać oryginalną metkę producenta
- Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania
- Zwracany towar należy starannie złożyć, zabezpieczyć i zapakować
- Ze względów higienicznych następujące towary nie podlegają zwrotowi (po odpieczętowaniu opakowania): skarpety, bielizna, rajstopy.
Po uznaniu zwrotu zwracamy pieniądze na podane konto bankowe w terminie do 14 dni kalendarzowych. Zazwyczaj przelewu dokonujemy jednak w szybszym terminie.
Adres do zwrotu
Sklep Aiiram
ul. Przybyszewskiego 209E m. 10
Łódź, 93-120
Reklamacje
Firma BeSeen Adam Skrzyński jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z wad fizycznych istniejących w momencie przekazania towaru Klientowi należy kierować na adres kontakt@aiiram.pl wypełniając formularz reklamacyjny (pobierz). BeSeen Adam Skrzyński zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego Towaru wraz z dowodem zakupu, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Co nie podlega reklamacji?
- Różnice w wyglądzie towaru np. koloru, proporcji, wynikające z ustawień/konfiguracji urządzenia końcowego (komputera, laptopa, tableta, telefonu itp.)
- Naturalne zużywanie się odzieży
- Niedopasowanie rozmiaru przez Klienta